One Day atta Time

Step by step, towards Life herstory

Sunday, October 05, 2008

Kendughi Kendagha Sedagha Magha

Posted by Sheezazrin |

I think 2008 is the year where many of my suku sakat got hitched. Me gone pokai....itu pun ada gak yang tak dapat sumbangan ...ops!...shhhhh....diam-diam no.... tunggu chek kumpui duit dulu.... kira macam belated gift la... Alaaa...my anak2 menakan semua tau me perangai .... duit raya posa depa pun chek masuk buku 555 dulu. Depa pun dah besa.... mana taknya, sapa komplen lebih kot satni tak dapat langsung ...haaaa..... baru ternganga!!!

Last Saturday, Na-wee and Kak Lin gave away their daughter's hand in marriage (buat kat Taman Seni Islam, Shah Alam). Mak and Nana+family got back from Ipoh for Raya and came by to pick me up. As usual, almost all the Che' Wan's descendants attended.


Next Friday would be MakTeh(Penang)'s kendughi for Fitri and Syifa. Too bad that I cant make it this time round for my cousins (no entitlement for cuti yet). So no chance of gathering with Ba's side of the family this time. Well at least this time no more Mandi Bunga!!!!! Sorry.....terkona kot lain pulak dah... Hishh...dan-dan tak dak idea dah nak melalut...

0 comments:

Subscribe